Dnes je: , čas na servery:   , meniny oslavuje: , zajtra má meniny:

Novinky a akcie e-mailom
Chcete od nás dostávať novinky priamo na váš e-mail?
Úvod Ako nakúpiť

Ako reklamovať výrobok

Ako reklamovať výrobok?

 

Uplatnenie reklamácie

Zakúpený výrobok môžete reklamovať nasledujúcimi spôsobmi:

 

  • Osobne:

Reklamáciu si môžete uplatniť osobne na akejkoľvek našej pobočke.  So sebou si prineste  reklamovaný výrobok, číslo dokladu o kúpe alebo objednávky a príslušenstvo k reklamovanému výroku.

  •   Poštou alebo prepravnou spoločnosťou:

Pokiaľ budete Váš tovar zasielať poštou alebo dopravnou spoločnosťou, musíte nás predom kontaktovať telefonicky. Balík musí obsahovať zoznam tovaru a tovar musí byť zabalený v originálnom balení. Je nutné priložiť doklad o kúpe tovaru a sprievodný list s presným popisom vady a platnými kontaktnými údajmi.

 

V oboch prípadoch je nutné priložiť náš reklamačný formulár ktorý nájdete tu.


Priebeh reklamácie

O priebehu celej reklamácie budete informovaný automatickými e-mailami, ktoré Vás upozornia na to, že Vaša reklamácia bola nami prijatá do systému, že bola vybavená, že Vám bola odoslaná alebo si ju máte možnosť vyzdvihnúť.

Kedykoľvek si priebeh celého procesu môžete overiť telefonicky alebo emailom.

 

Vybavenie reklamácie

Reklamáciu riešime v čo najkratšom možnom termíne, maximálne však do 30 dní podľa  podmienok reklamačného poriadku, pokiaľ je kupujúci spotrebiteľ.
U právnických osôb je o reklamácií rozhodnuté najneskôr do 40 dní podľa podmienok reklamačného poriadku.
Väčšinu prijatých žiadostí o reklamáciu sa snažíme vybaviť na počkanie.