Dnes je: , čas na servery:   , meniny oslavuje: , zajtra má meniny:

Novinky a akcie e-mailom
Chcete od nás dostávať novinky priamo na váš e-mail?

Poškodená zásielka

Úvod Ako nakúpiť

Čo robiť

ak dodávka tovaru nesúhlasí s nákupným dokladom (obdržali ste iný tovar, v dodávke niečo chýba)

Kontaktujte nás prosím pomocí kontaktného formulára, kde uveďte číslo nákupného dokladu, nadbytočný alebo chýbajúci tovar či príslušenstvo, svoje meno a priamy kontakt na Vás. Reklamáciu chybnej dodávky tovaru je nutné zaslať deň prevzatia tovaru. Budeme Vás kontaktovať najneskôr nasledujúci pracovný deň.

ak je dodávka mechanicky poškodená (zistíte mechanické poškodenie niektorého z produktov)

Kupujúci je povinný bezprostredne pri dodaní prekontrolovať spolu s dopravcom stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť pásky, príp. poškodenie krabice) podľa priloženého prepravného listu. Kupujúci má právo odmietnuť prevzatie neúplnej alebo poškodenej zásielky. 
 
Geiss
Než zásielku prevezmete, prekontrolujte prosím, nepoškodenosť tovaru, a to konkrétne:

  • Neporušenosť pásky
  • Nepoškodenosť obalou - narazené rohy, prerazenie krycej fólie alebo obalu, polámaný polystyrén a pod.

Pokiaľ je obal akokoľvek poškodený, uveďte do protokolu o prevzatí tovaru výhradu: Prevzaté s výhradou, poškodený obal".

Zistili ste poškodenie zásielky až po jej prevzatí a odchode prepravcu? Kontaktujte nás pomocou kontaktného formulára, kde uveďte:

  • číslo nákupného dokladu,
  • číslo zásielky, 
  • popis čo konkrétne nie je v poriadku (odporúčame pripojiť aj fotografiu poškodenia)
  • kontakt na vás

 
Slovenská pošta
Pokiaľ poškodenú zásielku prevezmete a zistíte poškodenie/úbytok tovaru, až po odchode prepravcu, reklamáciu uplatnite najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní, na Vašej pobočke Slovenskej Pošty. Budete potrebovať kompletné balenie zásielky, faktúru k tovaru a OP.
Pracovník pošty s Vami spíše zápis o škode a protokol o uplatnení nároku na náhradu škody. Následne oznámte podrobnosti pomocou kontaktného formulára (uveďte číslo nákupného dokladu, čo konkrétne nie je v poriadku a v neposlednom rade taktiež kontakt priamo na seba). Náš pracovník vybavujúci škody Vás bude do 24 hodín informovať o ďalšom postupe.

ak ste si prevzali tovar osobne a napriek tomu ste doma zistili, že je mechanicky poškodený

Vzhľadom k dlhej ceste, ktorou k Vám tovar musel doraziť, sa to bohužiaľ môže stať. Aby sme však mohli takúto reklamáciu riešiť, je bezpodmienečne nutné písomne oznámiť túto skutočnosť na reklamacie@lafe.sk, a to v daný pracovný deň.


Upozornenie: Zákazník je povinný predložiť reklamovaný tovar vyčistený, zbavený všetkých nečistôt a v hygienicky nezávadnom stave. Spoločnost La Fe, s.r.o. je oprávnená odmietnuť prevzatie do reklamačného procesu tovar, ktoré nebude spĺňať vyššie uvedené zásady hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatreniach proti prenosným chorobám).

Copyright 2016 - 2017 © LaFe